Z technických důvodů se mohou některé zásilky opozdit o 1-2 pracovní dny. Děkujeme za pochopení.

Pohodlná reklamace

Reklamaci u nás vyřídítě vždy pohodlně a bez problémů! Pomocí automatizovaného systému zadáte reklamaci v systému Retino. Po zadání reklamace vám dorazí podací kód pro zaslání zboží zpět k nám na jakékoliv pobočce Zásilkovny. Zásilku předáte s kódem na vybrané pobočce Zásilkovny a máte hotovo :-). Reklamace neslouží pro výměnu nebo vrácení zboží do 14 dnů, ale pro řešení dodání vadného zboží nebo chybně doručeného zboží.

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení